Ресурси та потенціал: у трьох об’єднаних громад з’явилися власні промоційні ролики

Баштанська, Присиваська та Теребовлянська об’єднані громади тепер мають промоційні відео про їх потенціал та ресурси. Ролики розповідають про особливості кожної громади, показують їх привабливість для туристів та надійність для інвесторів. Перші презентації роликів у громадах відбулися ще у листопаді минулого року, зараз промоція відеороликів набирає обертів.

Інформаційні відеоролики для трьох громад виготовив Український кризовий медіа-центр у рамках програми USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) спільно з Міністерством регіональної політики, будівництва та житлово-комунального господарства України.

Відеоролики Присиваської та Баштанської громад доступні двома мовами – українською та англійською. Теребовлянська громада має ще й польський варіант субтитрування, адже на Тернопільщину приїздять і туристи із сусідньої Польщі.

Відеоролики презентували під час інвестиційної конференції “Стратегічний розвиток та інвестиції”, який програма DOBRE проводила 5-6 листопада, та під час Форуму місцевого самоврядування, що за сприяння Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана відбувся у Києві 5 грудня.

Громади також розпочали промоцію. Перша презентація відбулася у Теребовлі 25 листопада під час традиційного свята «День Патріота». Станом на 4 січня, у соцмережах ролик переглянули понад 70 тисяч людей. Ролик також показали на всеукраїнському телеканалі “Рада”.  

Громади тепер можуть використовувати відео під час презентацій, показувати на моніторах у громадському транспорті, розповсюджуватися через ЗМІ тощо.

Відео також будуть опубліковані на сторінці програми DOBRE у Facebook.

У відеороликах показані позитивні зміни у житті громад, їхні інфраструктурні об’єкти, підприємства, інвестиційні пропозиції, об’єкти культурної спадщини, туристичні родзинки тощо. Відео розповідають про активних жителів громади, які розвивають свою територію, створюють туристичні маршрути та залучають інвестиції. Ролики сприятимуть формуванню привабливого іміджу громад як для жителів України, так і за її межами.

Баштанська міська об’єднана громада Миколаївської області за 2017 рік із різних джерел змогла залучити 50 мільйонів гривень інвестицій. Над цим працює окремий інвестиційний відділ, який розробляє проекти місцевого економічного розвитку. Баштанська громада мріє заробляти і наповнювати свій бюджет сама, тож серед її пріоритетів – залучення інвесторів та створення повноцінного промислового парку. Чому Баштанська громада є надійним партнером для інвесторів та які підприємства уже успішно працюють у громаді – у промоційному ролику Баштанської громади.

Присиваська сільська об’єднана громада Херсонської області. Природною перлиною Присиваської громади є Лемурійське озеро затоки Сиваш. Його вода має яскраво-рожевий колір, береги вкриті білосніжними соляними кристалами, які мають лікувальні властивості. У 2017 році щодня до громади приїздило близько сотні туристів, у 2018 році – цифра зросла втричі. Зараз більшість із них зупиняється на ночівлю у «зелених садибах», які вдома облаштовують місцеві мешканці. Уже сьогодні є запит на тимчасове житло підвищеного комфорту, до прикладу, як готель. Місцева влада намагається сприяти розвитку бізнесу, зокрема, тут встановили найнижчу в районі орендну ставку на землю. А інвесторам, які планують почати свій бізнес у громаді, обіцяють надати земельну ділянку й допомогти з оформленням документів. Про те, як громада облаштовує умови для туристів, про унікальність природи та про те, що громада пропонує інвесторам – розповідає промоційний відеоролик Присиваської громади.

Теребовлянська міська об’єднана громада Тернопільської області. Одне з найстаріших міст України – Теребовлю – туристи довго сприймали як філію заповідника «Замки Тернопілля». Проте активні мешканці громади вирішили це змінити – створили маршрутну карту території, яка зараз налічує 15 історичних та архітектурних пам’яток, розробили екскурсійні «меню» на різний смак, і заявили про туристичну самодостатність громади. Сьогодні туризм є візитівкою Теребовлянської громади, адже тут дійсно є що показати. Про громаду креативних індустрій та особливості використання туристичного потенціалу для розвитку – у інформаційному ролику громади.

***

Український кризовий медіа центр є комунікаційним партнером Глобал Комьюнітіз (Global Communities) у виконанні програми USAID DOBRE.

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) − це п’ятирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Програма спрямована на посилення місцевого самоврядування та створення кращих умов для розвитку ОТГ, підвищення рівня залученості громадян до прийняття рішень та забезпечення підзвітності та прозорості в громадському управлінні. Програма USAID DOBRE працює в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській.