Відкритий тендер на розробку метрики ефективності співробітників прес-служби/PR служби Адміністрації Президента України

Тендер

Тендерне оголошення №01

про проведення загальної процедури (відкритого тендеру)

закупівлі консультаційних послуг з питань управління персоналом: з розробки метрики ефективності співробітників прес-служби/PR служби Адміністрації Президента України

м. Київ                                                                                                          01 червня 2016 року

 

Громадська Організація “Український Кризовий Медіа-Центр” в рамках проекту «Урядова комунікація в Україні» (SUP30016GG0117), яка виконується за фінансування Посольства США в Україні, оголошує відкритий тендер на розробку метрики ефективності співробітників прес-служби/PR служби Адміністрації Президента України

 

Дата оголошення про тендер: 01 червня 2016 р.

Термін для подання учасниками уточнюючих запитань: до 19 червня 2016 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 10:00 1 липня 2016 р.

 

Інформація про організатора тендеру

Український кризовий медіа центр (УКМЦ) створено у березні 2014 року зусиллями провідних українських експертів у галузі міжнародних відносин, комунікацій та зв’язків з громадськістю. Завдання УКМЦ — надавати об’єктивну інформацію про Україну та про події довкола неї, виклики та загрози національній безпеці, зокрема у військовій, політичній, економічній, енергетичній, гуманітарній сферах, про децентралізацію та інші реформи як внутрішній аудиторії – громадянам України, – так і світовій спільноті. Завдання УКМЦ – об’єднувати інформаційні потоки про Україну, підвищувати поінформованість щодо ситуації та події, які відбуваються в Україні та світі, сприяти побудові іміджу України на міжнародній арені. УКМЦ надає практично цілодобову підтримку всім представникам засобів масової інформації, які висвітлюють події в Україні.

  

Вимоги до послуг, що повинен виконати переможець тендеру (предмет тендеру)

Предметом закупівлі є консультаційні послуги з питань управління персоналом: з розробки метрики ефективності співробітників прес-служби/PR служби Адміністрації Президента України.

Метою розробки метрики ефективності співробітників прес-служби/PR служби Адміністрації Президента України є:

  • Дослідження проблем мотивації та залученості співробітників Адміністрації Президента України;
  • Аналіз ключових мотиваційних факторів;
  • Аналіз організаційної структури;
  • Підготовка плану дій по усуненню виявлених в ході дослідження проблем.

Послуги повинні надаватися особисто учасником тендеру (постачальником послуг) без права передоручення.

Строк надання послуг: 01 серпня 2016 року – 31 жовтня 2016 року.

Послуги можуть надаватися поетапно. Надання послуг повинно обов‘язково передбачати доопрацювання за вимогами та зауваженнями організатора тендера, особисті зустрічі з представниками організатора тендера для обговорення та презентації результатів послуг.

Оплата послуг повинна передбачати не менше ніж 30% постоплати.

Вимоги до результату послуг з розробки метрики ефективності співробітників прес-служби/PR служби Адміністрації Президента України

Результати послуг мають бути оформлені у електронній формі (текстові файли у форматі MS Word або *.pdf, з додаванням зображень, нарізок відео тощо), що будуть своєрідною інструкцією для співробітників АПУ та міститимуть детальний описовий образ майбутньої політики залучення персоналу, втіленої у метричному дослідженні і висновках основаних на цьому дослідженні.

Вимоги до постачальника послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, що існують на ринку України не менше 2-х років, надають консультаційні послуги з розробки метрик ефективності, управління персоналом.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Інформаційна довідка (презентація учасника як постачальника послуг) з описом діяльності учасника, портфоліо, посиланнями на готові матеріали, його досвіду надання послуг, що є предметом закупівлі, та підтвердженням відповідності зазначеним вимогам до учасника тендеру;
  2. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);

Істотні критерії  (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису загальної творчої ідеї та її цікавість для втілення організатором
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 10:00 1 липня 2016 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг та передачі результату послуг організатору.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, на бланку учасника, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)  і відправлені у письмовій формі за адресою: Україна, 01001, Київ, вул. Хрещатик, 2, у строк до 01 липня 2016 року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10-00 1 липня 2016 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 05 липня 2017 р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців, або з 08 липня 2017 року.

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

            ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, Київ, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Український Медіа-Центр» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на _____(найменування послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Український Медіа-Центр» згідно тендерного оголошення №_____ про _______________________ від ____________року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Український Медіа-Центр», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Український Медіа-Центр» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  6. Умови оплати: ___________________.
  7. Податковий статус постачальника: _________________________.
  8. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.

 

   
  Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

  1. ____________(повне найменування постачальника)___________ підтверджує обов’язковість виконання умов, викладених у цій тендерній пропозиції та тендерному оголошенні №_____ про ___________________ від ___________ року перед ГО «Український Медіа-Центр» та доданих до неї документах, та зобов’язується виконати всі ці умови, у випадку акцепту ГО «Український Медіа-Центр» цієї Пропозиції.
  2. ____________(повне найменування постачальника)___________ погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції та тендерному оголошенні №_____ про ___________________ від ___________ року у строк до ___________ року. Ця пропозиція буде обов’язковою і може бути акцептована ГО «Український Медіа-Центр» у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
  3. ____________(повне найменування постачальника)___________ погоджується з умовами, що ГО «Український Медіа-Центр» може відхилити цю тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших постачальників містять більш вигідні умови, та розуміє, що ГО «Український Медіа-Центр» не обмежена у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для неї умовами.
  4. Якщо ця пропозиція буде акцептована ГО «Український Медіа-Центр», ____________(повне найменування постачальника)___________ зобов’язується підписати Договір із ГО «Український Медіа-Центр» відповідно до запропонованого ним проекту або проекту організації (за відсутності проекту від постачальника) в строк до ______________ року.

 

____________(повне найменування постачальника)___________

__________ (банківські реквізити)____________

 

_______(підпис)____________ П.І.П. уповноваженої особи на підписання, посада