Представництва у регіонах

Кризовий медіа-центр "Сіверський Донець"
Сєвєродонецьк, пр. Радянський, 54
Кризовий медіа-центр Херсон
Херсон, вул. Пилипа Орлика, 30, 1 поверх, оф.33
Кризовий медіа-центр Маріуполь
Маріуполь, проспект Миру, 46
Кризовий медіа-центр Миколаїв
Миколаїв, проспект Центральний, 68, 2 поверх
Кризовий медіа-центр. Миколаїв

Кризовий медіа-центр. Миколаїв

Кризовий медіа-центр. Миколаїв – майданчик для встановлення постійної комунікації між місцевою владою, засобами масової інформації, громадськими організаціями та суспільством  задля обговорення важливих ініціатив, пошуку відповідей на актуальні питання та спільного шляху для вирішення існуючих проблем Миколаєва та Миколаївської області.
Кризовий медіа-центр. Херсон

Кризовий медіа-центр. Херсон

Кризовий медіа-центр. Херсон – майданчик для встановлення постійної комунікації між місцевою владою, засобами масової інформації, громадськими організаціями та суспільством  задля обговорення важливих ініціатив, пошуку відповідей на актуальні питання та спільного шляху для вирішення існуючих проблем Херсону та Херсонської області.
Кризовий медіа-центр. Маріуполь

Кризовий медіа-центр. Маріуполь

Кризовий медіа-центр. Маріуполь – майданчик для встановлення постійної комунікації між місцевою владою, засобами масової інформації, громадськими організаціями та суспільством задля обговорення важливих ініціатив, пошуку відповідей на актуальні питання та спільного шляху для вирішення існуючих проблем Донецької області.

Департамент по роботі з національними аудиторіями (national outreach) – напрямок діяльності Українського кризового медіа-центру, який був створений влітку 2014 року та спрямований на підтримку інформаційної діяльності в областях України, інтеграцію східних та південних регіонів в загальноукраїнський інформаційний контекст. У рамках своєї діяльності працівники департаменту проводять зустрічі з регіональними журналістами, представниками громадських організацій, місцевої влади, активістами та волонтерами, експертами та лідерами думок аби вивчити потреби регіону, визначити теми для спільної роботи, сконцентрувати зусилля на вирішенні завдань конкретного регіону в зазначеній сфері. Серед популярних та успішних форматів роботи з журналістами з регіонів України є організація прес-турів, колективних інтерв’ю, ознайомчих візитів, навчальних тренінгів та дискусій на суспільно-важливі теми. Метою роботи департаменту – є поширення об’єктивної інформації на території України, забезпечення доступу громадян всієї країни до такої інформації, боротьба з російською пропагандою за допомогою створення якісного інформаційного продукту, а також відкриття незалежних прес-майданчиків в регіонах як інструменту для реалізації єдиної інформаційної політики. Відтак за час діяльності департаменту було налагоджено співробітництво з громадськими організаціями в містах Сєвєродонецьк, Херсон, Маріуполь та Миколаїв, де створено партнерські регіональні медіа-центри.

Тетяна Колосова
Тетяна
Колосова
керівник напрямку по роботі з національною аудиторією
Юлія Тьоткіна
Юлія
Тьоткіна
координатор напрямку по роботі з національною аудиторією