Публічні закупівлі у громадах: посібник для замовників

У посібнику викладено визначення та обов’язки тендерного комітету, уповноваженої особи, централізованих закупівельних організацій. Яким чином замовник має визначати предмет закупівлі та обирати процедуру закупівлі. У доступній формі по кожній процедурі наведено етапи, терміни проведення, вимоги до пакету документів та на що потрібно звернути увагу замовнику. Приділена увага таким питанням як: нецінові критерії (наведено приклади закупівлі із декількома неціновими критеріями), життєвий цикл товару, мультилотові закупівлі. Також зібрана інформація про те, що необхідно знати замовнику про контроль і моніторинг закупівель. 

Ми розробили цей посібник на допомогу членам тендерних комітетів та виклали основні ключові моменти, з якими стикатимуться замовники при проведенні закупівель, відповідно до останніх змін до законодавства.

Над посібником працювали: Віктор Нестуля, Юрій Кузько, Сімка Мирослав.

Нагадаємо, про зміни законодавства щодо тендерних процедур на період карантину дивіться наше відео роз’яснення тут:

***

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) – це п’ятирічна програма, що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Програма спрямована на посилення місцевого самоврядування та створення кращих умов для розвитку ОТГ, підвищення рівня залученості громадян до прийняття рішень та забезпечення підзвітності та прозорості в громадському управлінні. До консорціуму виконавців програми DOBRE, на чолі з Global Communities, входять: Український кризовий медіа-центр, Social Boost, Фундація підтримки місцевої демократії (FSLD/FRDL), Малопольська школа державного управління при Краківському університеті економіки (MSAP/UEK), Польща, Національний Демократичний Інститут (NDI).

Програма USAID DOBRE працює в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській.