WP_Term Object ( [term_id] => 12 [name] => Робота з національною пресою - новини [slug] => national-news [term_group] => 0 [term_taxonomy_id] => 12 [taxonomy] => category [description] => [parent] => 0 [count] => 104 [filter] => raw [cat_ID] => 12 [category_count] => 104 [category_description] => [cat_name] => Робота з національною пресою - новини [category_nicename] => national-news [category_parent] => 0 )

Як заробляти в Інтернеті: корисні лайфхаки для місцевих ЗМІ

Як заробляти в Інтернеті: корисні лайфхаки для місцевих ЗМІ

29-30 березня та 2 квітня відбулися скайп-консультації, присвячені монетизації роботи інтернет-видань та реклами на сайтах для видань-учасників Миколаївської та Херсонської областей. Тренером був Микола Сікора, фахівець з реклами у «The Village Україна». Видання “The Village. Україна” – це урбаністичний портал Києва, який зосереджується на житті мешканців міста та цікавих для них фактах та подіях.

“Незважаючи на те, що “The Village Україна” має окремий комерційний відділ, який займається монетизацією видання та рекламою, принципи та досвід, за яким видання функціонує, можуть бути використані і для невеликих видань, які у майбутньому планують створювати власні портали про новини, події і життя міста та району”, – наголосив Микола Сікора.

Тренер зосередився на основних способах заробітку в Інтернеті, зокрема, на банерній рекламі, промо-форматах та нативній рекламі. Незважаючи на те, що консультація була переважно зосереджена на монетизації інтернет-видань, багато зі способів заробітку та форматів реклами можуть бути використані і для друкованих версій видань. Зокрема, такі промо-форматів як дайджести, фото-пости та промо-новини можуть легко бути використані у газет, та крім, власне прибутку, можуть допомогти створити цікавий та корисний для читача матеріал. Також учасників консультації цікавили питання, присвячені рекламі у соціальних мережах, поради, як краще налаштувати банерну рекламу тощо.

Під час консультації тренер наголосив на необхідності навчитися “продавати” свій ресурс, створюючи “медіа-кіти” – своєрідні презентації про видання, його переваги та можливості, адже дуже важливо вміти привабити та утримати інтерес рекламодавця.

***
Скайп-консультація була проведена у рамках проекту «Підтримка демократичних перетворень та реформ на півдні України шляхом розбудови спроможності засобів масової інформації та журналістів у Херсонській, Миколаївській областях», який здійснюється за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні.

Поділитися в соцмережах